piątek, 17 sierpnia 2012

Grange i powoli patrzymy za domem ;)

Od poniedzialku pracuje w Grange'u. Pakowanie zywnosci. Akurat ja pracuje przy zywnosci dla psów. Robote mi zalatwili nowi lokatorzy, z ktorymi dojezdzam do Melton. 40 minut jazdy samochodem. Pracuje od 15 do 23, dodajac sen i dojazdy, z dnia zostaje mi 3-4h. Nie narzekam, bo przyjechalem tu zarobic, a szczerze mowiac,  nie narobilem sie tu, ani nie zarobilem tez i kokosów. Jednak wakacje tutaj byly i nadal sa wspaniale. Dwa miesiace tutaj to byl swietny pomysl. Wiele stad wyniose, ale nie w walizce, tylko w moim zakutym lbie.

Od poniedzialku podobno mam pracowac dalej, cieszy mnie to, bo chociaz na finiszu chce przepracowac ile sie da. Weekend szykuje sie pracowity, musze sporo rzeczy poogarniac w miescie i z ludzmi tutaj. W weekend mozna spokojnie pozalatwiac pare spraw, o ile ludzi sie dorwie trzezwych i niespiacych :D Dzisiaj piatek wiec dzis.. pizza wegetarianska + energy drink. Najszybszy obiad i za 1,25 funta w sumie ;) Z nudow moge przedstawic co i za ile mozna tu kupic. Przypominam, ze moja stawka godzinna wynosi 5,35 funta.


Energy drink puszka 250ml - 0,25 £
Pizza +400g - 1,00 £ - chyba, ze chcecie lepsza to nawet do 3 funtow
12 malych paczek Walkersów (takie Laysy) - 1,49 £
Ser 8 plasterków (polski) - 1,00 £
2l wody niegazowanej - 0,17 £ ale mozna i kupic nawet za 0,70 £
Puszka Pepsi 3x - 1,00 £
Chleb polski - 1,00 £
4-8 lody - 1,00 - 2,00 £

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz